Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl
Tagi: drzwi, okna, reklamacje, Drutex, klapa
Reklamacje okien i drzwi Drutex
W grupie klientów decydujących się na zakup okien i drzwi firmy Drutex panuje opinia o trudnościach z rozpatrywaniem reklamacji dotyczących wyrobów tego producenta. Pojawiający się u klientów serwis Drutex zwykł jedynie robić notatki i nawet przy dostrzeżeniu rażących wad sporządza tylko protokół, który zostawia do indywidualnej decyzji dyrektorowi technicznemu Bogdanowi Gierszewskiemu - opowiadają zawiedzeni współpracą z tym producentem przedstawiciele branży okniarskiej.
Otrzymaliśmy w tym temacie kilka przykładów postępowania Drutexu, które naszym czytelnikom kolejno przedstawimy. Dziś prezentujemy postępowanie w sprawie reklamacji na wady powłoki lakierniczej drzwi aluminiowych.
Do Drutexu złożono reklamację na nierówną powierzchnię na powłoce lakierniczej, zacieki farby, a także obecność opiłków aluminium pod lakierem na skrzydle i ościeżnicy drzwi aluminiowych. W odpowiedzi na zgłoszenie Drutex przysłał serwisanta, który protokołem potwierdził istnienie wymieniownych usterek produkcyjnych. Jednak klient otrzymał protokół z adnotacją wspomnianego dyrektora technicznego: "nie uznano".

Pomimo odwołania od nieuznanej reklamacji, Drutex na kolejne pisma nie zareagował pozostawiając temat zamknięty przesłanym protokołem. Za takie postępowanie wobec klientów oznaczamy posta jako klapa. A do Drutexu zwróciliśmy się z prośbą o wyjaśnienia w powyższym temacie mając nadzieję, że temat nie zostanie bez odpowiedzi. O oświadczeniu producenta poinformujemy niezwłocznie po otrzymaniu.
Otrzymaliśmy w tym temacie kilka przykładów postępowania Drutexu, które naszym czytelnikom kolejno przedstawimy. Dziś prezentujemy postępowanie w sprawie reklamacji na wady powłoki lakierniczej drzwi aluminiowych.
Do Drutexu złożono reklamację na nierówną powierzchnię na powłoce lakierniczej, zacieki farby, a także obecność opiłków aluminium pod lakierem na skrzydle i ościeżnicy drzwi aluminiowych. W odpowiedzi na zgłoszenie Drutex przysłał serwisanta, który protokołem potwierdził istnienie wymieniownych usterek produkcyjnych. Jednak klient otrzymał protokół z adnotacją wspomnianego dyrektora technicznego: "nie uznano".

Pomimo odwołania od nieuznanej reklamacji, Drutex na kolejne pisma nie zareagował pozostawiając temat zamknięty przesłanym protokołem. Za takie postępowanie wobec klientów oznaczamy posta jako klapa. A do Drutexu zwróciliśmy się z prośbą o wyjaśnienia w powyższym temacie mając nadzieję, że temat nie zostanie bez odpowiedzi. O oświadczeniu producenta poinformujemy niezwłocznie po otrzymaniu.
05
X 2012
X 2012